مهاجرت به کشور آلمان

آب و هوای آلمان

آب و هوای آلمان

یکی از جذابیت های آلمان در کنار اقتصاد مدرن، شرایط خوب آب و هوای آلمان می باشد که اغلب مناطق آن در تمام فصول سال دارای اقلیم اقیانوسی هستند. بر اساس آمارها، میانگین دما در کشور آلمان در حدود 20 الی 25 درجه سانتیگراد در نوسان بوده و متوسط بارش سالانه این کشور در حدود 789 میلی لیتر می باشد. کشور آلمان به دلیل واقع شدن بین خشکی و آب ها از یک شرایط آب و هوایی استثنایی برخوردار است. به طوری که، آب و هوای مناطق شرقی آلمان بیشتر شبیه آب و هوای قاره ای است که دارای زمستان های خیلی سرد و تابستان های خیلی گرم می باشند.

آب و هوای بخش های مرکزی و جنوبی آلمان ولی به دلیل نزدیکی به آب های گرم اقیانوسی دارای اقلیم معتدل اقیانوسی است. اما آب و هوای بخش های شمالی این کشور کوهستانی است. زمستان ها سرد و برفی و تابستان های خنکی دارد. اما بهترین زمان برای مسافرت و گشت و گذار در کشور زیبای آلمان مربوط به ماه سپتامبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ویزای توریستی آلمان و مهاجرت به این کشور با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

درباره کشور آلمان

جمهوری فدرال آلمان با عنوان آلمانی Bundesrepublik Deutshland کشوری در غرب اروپا است. از این رو بین دریاهای بالتیک و شمال در شمال و کوهستان آلپ، دریاچه کنستانس و راین در جنوب قرار دارد. این کشور با دانمارک در شمال، لهستان و جمهوری چک در شرق، اتریش و سوئیس در جنوب، فرانسه در جنوب غربی، و کشورهای لوکزامبورگ، بلژیک و هلند در غرب دارای مرز مشترک می باشد. کشور آلمان دارای 16 ایالت می باشد که مساحتی در حدود 357386 کیلومتر مربع را تحت پوشش خود قرار می دهد.

کشور آلمان با برخورداری از 83 میلیون نفر جمعیت دومین کشور پرجمعیت اروپا پس از روسیه محسوب می شود. همچنین این کشور پرجمعیت ترین کشور عضو اتحادیه اروپایی (EU) محسوب می شود. علاوه بر برلین به عنوان پایتخت آلمان، از مهمترین شهرهای این کشور می توان به فرانکفورت، کولن و مونیخ نیز نام برد. این کشور در سال 1957 به عضویت کمیسیون اقتصادی اروپا و از سال 1993 نیز به عضویت اتحادیه اروپایی (EU) درآمد. آلمان به لحاظ اقتصادی دارای یک اقتصاد بازار سوسیال با نیروی کار مهارت بالا، و یک بازار سرمایه بزرگ به همراه سطح پایینی از فساد اقتصادی است.

بررسی جغرافیا و آب و هوای کشور آلمان

آلمان کشوری در مرکز و غرب اروپا قرار دارد. از این رو به لحاظ جغرافیایی با دانمارک در شمال، لهستان و جمهوری چک در شرق، اتریش و سوئیس در جنوب، فرانسه در جنوب غربی، و کشورهای لوکزامبورگ، بلژیک و هلند در غرب هم مرز است. این کشور اروپایی عمدتا بین عرض های جغرافیایی 47 درجه و 55 درجه شمالی و طول های جغرافیایی 5 و 16 درجه شرقی قرار دارد. آلمان همچنین با دریاهای شمال، بالتیک مجاور است. آلمان همچنین با سوئد و اتریش از طریق رودخانه آب شیرین کنستاین هم مرز است.

ارتفاعات آلمان شامل کوهستان های آلپ در جنوب تا سواحل دریای شمال در شمال غربی و دریای بالتیک در شمال شرقی کشیده شده است. دشت های جنگلی در مرکز آلمان و اراضی پست و جلگه ای شمال آلمان توسط رودخانه های بزرگ همانند راین، دانوب و الب تحت سیطره درآمده است. به طور کلی، ترکیب نواحی کوهستانی با مناظر بکر و دیدنی همیشه پوشیده از برف و نیز دشت های جنگلی داخلی با پوشش سبز و خوش منظره خود همواره برای گردشگران خارجی یک جاذبه توریستی محسوب می شوند. جهت مهاجرت به آلمان و کسب اطلاعات بیشتر مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

بررسی جغرافیا و آب و هوای کشور آلمان

بررسی شرایط آب و هوای آلمان

اما اطلاع از شرایط آب و هوایی و اقلیم کشور آلمان و ایالت های مختلف آن برای مخصوصا توریست ها از اهمیت خاصی برخوردار است. اکثر مناطق آلمان دارای اقلیم فصلی معتدلی هستند که تحت سیطره بادهای غربی مرطوب قرار دارند. در حقیقت بر اساس طبقه بندی آب و هوایی کوپن، آلمان مابین اقلیم های اقیانوسی اروپای غربی و اقلیم قاره ای اروپای شرقی قرار دارد. آب و هوای آلمان توسط دریفت اقیانوس اطلس شمالی، توسعه شمالی جریان گلف استریم معتدل می شود. آب های گرم بر نواحی هم مرز بادریای شمال تاثیر می گذارد.

اما آب و هوای آلمان به ندرت به بیشینه و کمینه خود می رسد. اما با این حال نقاط اوج سرما و گرما در آلمان وجود دارد. میانگین دمای آب و هوای آلمان بین 20 الی 25 درجه سانتیگراد گزارش شده است که حداکثر دمایی تا 40 درجه سانتیگراد و حداقل دمایی تا 37- درجه نیز گزارش شده است. میانگین بارش سالانه در آب و هوای آلمان نیز در حدود 789 میلی لیتر می باشد که در مناطق و نواحی مختلف می تواند متغییر باشد. جهت اطلاع از هزینه تحصیل در آلمان مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

انواع آب و هوای مناطق مختلف آلمان به شرح ذیل است:

منطقهنوع اقلیم
شرق آلمانآب و هوای قاره ای
مرکز و جنوب آلمانآب و هوای اقیانوسی معتدل
مناطق آلپاین یا کوهستانی شمال آلمانآب و هوای سرد کوهستانی

بهترین زمان برای مسافرت به آلمان

شاید یکی از سوالات اصلی گردشگران و مسافران به آلمان این سوال باشد که بهترین زمان برای مسافرت به آلمان کدام ماه از سال است؟ لازم است بدانید که شرایط آب و هوای آلمان به گونه ای ایجاب می کند که بهترین زمان جهت بازدید از آلمان از ماه می تا سپتامبر می باشد، یعنی زمانی که گرمای هوا کاسته شده و هو رو به اعتدال است. در این زمان دمای هوا در حدود 20 درجه سانتیگراد است که دمای ایده آل برای مسافران و گردشگران خارجی است

بهترین شهرهای آلمان از نظر آب و هوایی شامل اوفنباخ، ماینس، کارلسروهه، فرانکفورت، برلین، مدبورگ، وایبادن، فورت می باشند که در تمام طول سال از اقلیم معتدل و دلپذیری برخوردار هستند. در پایان، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همگام شما در هر مرحله از پروسه مهاجرتی تا دست یابی به موفقیت نهایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :